רשות ניירות ערך – קמפיין דיגיטלי לשבוע המשקיעים הבינלאומי 2020

  1. ראשי
  2. chevron_left
  3. מהלכים - מקרי בוחן
  4. chevron_left
  5. רשות ניירות ערך – קמפיין דיגיטלי לשבוע המשקיעים הבינלאומי 2020

המשימה:
רשות ניירות ערך מקיימת פעילות ענפה לטובת ציבור המשקיעים בישראל, אך תמיד אנו ניצבים מול אתגר של הנגשת עולם פיננסי שהוא תחום רגיש שעלול לאיים על קהלים שאינם בקיאים בו.

יחד עם הרשות זיהינו את שבוע המשקיעים הבינלאומי כהזדמנות לריענון מסרים, מתיחת פנים ומשיכת קהלים חדשים בשפה מותאמת.
חיפשנו את האופן בו נוכל לייחד את השבוע הזה משאר הפעילות השוטפת.

אז מה עשינו?
יצרנו חיבור מפתיע בין עולם החיות לעולם ההשקעות, הן באפיון התוכן והן בשפה גרפית עשירה וייחודית, תחת האסטרטגיה “גלה את המשקיע שבך”.

בנינו מהלך דיגיטלי רחב שליבו היה דף נחיתה ובו שאלון הכוונה עבור משקיעים, יחד עם סדרת סרטונים, פוסטים עם מידע שימושי, וובינר, אפקט AR, סטיקרים, קמפיין משפיענים ועוד.

והתוצאה?
ההשקעה משתלמת

המהלך נחל הצלחה מעל למצופה בכל הגזרות.
עשרות אלפי צפיות בסרטונים ומעורבויות בפוסטים, אלפי משקיעים ותיקים וחדשים מילאו את השאלון, והעמודים ברשתות הגדילו את מספר העוקבים שלהם.

שנת 2019

תפריט