מקרה בוחן – קמפיין הפיצה

  1. ראשי
  2. chevron_left
  3. קייס סטאדיז
  4. chevron_left
  5. מקרה בוחן – קמפיין הפיצה

בעקבות אסונות חוזרים ונשנים של שכחת ילדים ברכב בימי הקיץ הלוהטים יצאנו יחד עם ארגון ‘בטרם’ לבטיחות ילדים בקמפיין להעלאת המודעות לשכחת ילדים ברכב.
הקמפיין רץ ללא השקעה במדיה וצבר מעל למיליון צפיות בתוך שבועיים בלבד ושודר במעל 20 מדינות ברחבי העולם.
הקמפיין העלה לסדר היום הציבורי את נושא שכחת ילדים ברכב והיווה השראה לסרטונים באותו הנושא שיצאו לאחר מכן באותה השנה.

שנת 2015

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט