מיכאל ביטון לראשות מועצת ירוחם

  1. ראשי
  2. chevron_left
  3. קייס סטאדיז
  4. chevron_left
  5. מיכאל ביטון לראשות מועצת ירוחם

הקמפיין: ניהול קמפיין הבחירות של מיכאל ביטון לראשות מועצת ירוחם.

האתגר: קמפיין פוליטי מאתגר בתקציב דל, עם פעילי מטה לי מנוסים אל מול מועמד דומיננטי עם תקציב גדול.

האסטרטגיה: בכדי להתמודד עם האתגרים החלטנו על עקרונות האסטרטגיה הבאים:
1. קמפיין מובנה אשר מתמודד עם הדימוי של ביטון למול המועמדים האחרים. לקמפיין יהיו שלושה שלבים: שלב “המנהיג משלנו”, שלב “עתיד אחר לירוחם”, שלב “עבר מול עתיד”.
2. להוביל את התקשורת הארצית – להיות הגוף היוזם את ההתעניינות הארצית בבחירות בירוחם בכדי להבטיח שהמועמד שלנו תמיד יהיה חלק מהכתבות.
3. עבודה מסונכרנת והדוקה עם אנשי מטה הארגון בכדי ליצור קמפיין אפקטיבי.

התכנית: בנינו את האסטרטגיה- כפי שמתואר לעיל ועל בסיס סקרים וקבוצות מיקוד.
הכנו את הגריד הפרסומי המובנה על השלבים השונים.
יצרנו לו”ז לבחירות אשר יגרום לכך שאנחנו נכתיב את הקצב ולא היריבים.
עשינו סבב תקשורתי נרחב בתקשורת הארצית בכדי ליידע אותם על הבחירות שאנחנו מובילים בכדי שיספרו אותנו בנציגי המועמד המוביל.

תוצאות: ניצחון סוחף בסיבוב הראשון – 47% מהקולות בעיר.
קביעת סדר היום של הבחירות. השטח דיבר את המסרים שלנו ולא של המועמדים האחרים.
דומיננטיות תקשורתית. למעשה לא הייתה כתבה ארצית שלא ציינה את ביטון כמועמד מוביל, והלחנו גם לשכנע דרך העיתונאים את הציבור שהבחירות הן בין ביטון לבין אביסרור-כפי שרצינו (ראו כתבות מצורפות).

שנת 2014

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט