התייר ה-3 מיליון

  1. ראשי
  2. chevron_left
  3. מהלכים - מקרי בוחן
  4. chevron_left
  5. התייר ה-3 מיליון

היכולת לייצר תקשורת חיובית למשרד ממשלתי היא מוגבלת ואנו נתקלנו באתגר זה נוכח ההצלחה המקצועית הגדולה של משרד התיירות בשנים האחרונות בהגדלה משמעותית של כמות התיירים הנכנסים לישראל.

המשרד החליט על אסטרטגיה המציינת את התייר ה-3 מיליון כסמל “האורז” את כל ההצלחות האחרונות למהלך 1 בולט. המהלך כלל איתור של המבקר/ת ה-3 מיליון שינחת בישראל, אירוח שלו בחופשה חלומית שתציג את כל יתרונותיה של ישראל כיעד תיירותי אידיאלי. למרות לוחות זמנים קצרים ביותר ועבודה שפרוסה במספר מרחבים גיאוגרפיים שונים – תוכנן לפרטי פרטים קמפיין חופשת החלומות לתייר/ת ה-3 מיליון.

העבודה התבססה על יצירת הזדמנויות נרחבות לסיקור שוטף, בניית נקודות שיא בסיור, ומינוף השיח סביב התיירת להצגת הישגי משרד התיירות. עם נחיתתה של התיירת איוואנה אייזק ובן זוגה בישראל, הפתענו אותם בשדה והתעופה ויצאנו לדרך עם סיקור בכל כלי תקשורת אפשרי – החל מתיעוד נחיתתה, דרך המפגש עם שר התיירות וראש הממשלה, סרטונים ויראלים, וכלה בשידור חי בפייסבוק שהביא למעל למיליון חשיפות.

הקמפיין הוכתר כמוצלח ביותר ואף הביא לסיקור נרחב גם מעבר לגבולות ישראל – בני הזוג הפכו לידוענים ברומניה והתראיינו על הביקור יוצא הדופן. קמפיין התייר ה-3 מיליון היה שיא של עבודה תקשורתית נכונה לאורך השנים האחרונות שבהן התיירות הפכה מנושא שולי, למנוע צמיחה כלכלי, ומשרד התיירות לגוף אקטיבי, יוזם, חדשן והכי חשוב – מצליח.

שנת 2018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט