אבי ניסנקורן לראשות ההסתדרות

  1. ראשי
  2. chevron_left
  3. מהלכים - מקרי בוחן
  4. chevron_left
  5. אבי ניסנקורן לראשות ההסתדרות

הקמפיין: בחירות יו”ר להסתדרות

האתגר: הנגשת המועמד לקהל הרחב, לציבור העובדים בישראל שאינם בהכרח מודעים להקפת פעילותו של אבי בקדנציה החולפת.

האסטרטגיה: מיצוב אבי ניסנקורן כמנהיג חברתי משמעותי בישראל

התכנית: במהלך תקופת ניהול הקמפיין בנינו מהלך של הבניית תדמיתו של אבי ניסנקורן והנגשתו לקהל הבוחרים בעלי זכות הצבעה.
יצרנו באז בפלטפורמות היח”צ המסורתיות והדיגטל, בנוסף לכך העלנו את המודעות לפעילותו הרבה באמצעות קמפיין ONLINE ו- OFFLINE ברשת ובפריסה ארצית.

תוצאות: ניצחון הבחירות היה מוחץ, באמצעות קמפיין מקיף, השגנו פער משמעותי בתוצאות. ההישגים המשמעותיים בדיגיטל צלחו באמצעות יצירת באז ברשת למול המתחרה שלי יחימוביץ’, ניהול פרסום ארצי מול שילוט חוצות, עיתונות ארצית ומקומית, ניהול תדמית ומיתוג.

שנת 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט