איתי בן חורין

מנכ”ל

  1. ראשי
  2. chevron_right
  3. אודות
  4. chevron_right
  5. הנהלה + צוות
  6. chevron_right
  7. איתי בן חורין

נשוי +2
מתמחה בגיבוש אסטרטגיה ובניהול משברים

לאחר שירות צבאי משמעותי ביחידת מגלן, החל את דרכו בעולם המקצועי האיכותי של הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי.

בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב (התמחות בלישכה המשפטית של משרד הביטחון), ותואר שני בהצטיינות במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב
(תזה בניתוח תהליכים במדיניות ציבורית על פי חוקי התנועה של ניוטון: מודל הוקטורים ©).

בשנת 2000 הקים את תנועת “התעוררות” אשר נאבקה למען חלוקת נטל השירות, גיוס תלמידי הישיבות החרדים לצבא ושיפור זכויות חיילי המילואים. אחד מתוצרי המאבק הוא חוק המילואים אשר עבר בכנסת בשנת 2008.

בשנת 2002 הקים את תנועת “ישראל אחרת” אשר הייתה תנועת צעירים המונית שניסחה חזון ותוכנית עבודה אסטרטגית ליצירת מדינת ישראל טובה יותר. התנועה אף התמודדה לכנסת בשנת 2003.

כיום חבר הנהלה בפורום לשוויון בנטל , הארגון המוביל את המאבק למען גיוס תלמידי הישיבות והמאבק בהשתמטות ובסרבנות – הגיש בעניין בג”צים , יזם פעילות שטח וכתב עשרות מאמרים. להלן נאום בעת עצרת לביטול חוק טל שהתקיימה בקיץ 2012.

חבר ועד מנהל בארגון ישראליז העוסק בהסברה ישראלית חכמה בעולם.

בוגר קורס מנהלים בהרווארד ותוכנית “מעוז” למנהיגות.

בשנת 2004 פרסם את ספרו הראשון, “ניוטון מת בתול” בהוצאת אקדמון. הספר עוסק בתובנות פילוסופיות ונמכר בלמעלה מ-1000 עותקים.
בשנת 2007 יצאה המהדורה השנייה של הספר.

בשנת 2009 יצא ספרו השני של בן חורין – דור ה-Q. הספר מחבר בין חוקי הטבע לבין החיים החברתיים. הספר נמכר במאות עותקים.

בשנת 2015 יצא לאור ספרו השלישי “הקרב על השירות” בהוצאת כנרת זמורה ביתן.

נמצא בעשור האחרון ברשימות המשפיעים בתקשורת הישראלית של מספר מגזינים.

ייסד את החברה ומאז משמש כמנכ”ל משותף.


הובלת לקוחות:
פוליטי:
ניהל את קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה בשנת 2013. ניהל את קמפיין מפלגת כחול לבן בשנת 2019 אשר הסתיים בתוצאה היסטורית של 35 מנדטים. קמפיין בחירות אבי ניסנקורן לראשות ההסתדרות אשר נסתיים בניצחון גורף עם כ65% מהבוחרים. ניהל את קמפיין הבחירות של ראשי הערים: זאב בילסקי, מיכאל ביטון וטל אוחנה.

עסקי: שימש לאורך השנים כיועץ התקשורת של גופים כגון בנק לאומי, אלטשולר שחם, קבוצת דלק, מיקרסופט ישראל ועוד.

ציבורי: עבד עם שורה של שרים ומשרדי ממשלה, בין היתר: משרד הכלכלה, המשרד לביטחון פנים, משרד התרבות והספורט, משרד הרווחה והמשרד להגנת העורף.

משברים: טיפל בשורה של משברים תקשורתיים לאומיים כגון: הרמטכ”ל לשעבר גבי אשכנזי בפרשת הרפז, חיפה כימיקלים, משרד הבריאות במשבר הקורונה הראשון ועוד.

חברתי: יועץ אסטרטגי לארגון לתת משנת 2008, הוביל שורה של מאבקים תקשורתיים אשר גרמו לשינויים חשובים בישראל.


מוזיקה: גלגל”צ.

קורא: הרבה! אוהב במיוחד את סארמגו , ביוגרפיות, וספרי ניהול ואסטרטגיה כמו “לנצח נבנו”, “גלגל התנופה”, בזירה הישראלית – אשכול נבו.

שעות הפנאי (אם יש): כדורסל, תיאטרון.

למה אני במקצוע: היכולת להשפיע, לעסוק בתחום רב-תחומי שבו עובדים מול אנשים אינטיליגנטים המקדמים דברים חשובים. אין מקצוע מעניין יותר, שבו ביום אחד עוסקים בכל כך הרבה תחומים, וכל יום נראה אחרת לגמרי.

החלק שאני מתחיל איתו את העיתון: אין סדר מיוחד, בדר”כ קודם כל אייטמים הקשורים ללקוחות.

אייטם אחד שאני גאה בו: בעיקר שיתופי פעולה אסטרטגיים שיצרנו בין המדיה לבין הלקוחות.

LinkedIn
תפריט